• 44402 01 0916
  • تهران_سعادت آباد_میدان کاج_خیابان سوم غربی

کاربرد توری پلیسه چیست؟

در گذشته از توری‌های ساده برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و خاک به داخل منزل استفاده می‌شده است، اما امروزه این نوع توری‌ها جای خود را به توری‌های پلیسه داده است. توری پلیسه در واقع همان کارایی توری‌های قدیمی را دارد، اما با مزیت‌های بیشتر و ویژگی‌های منحصر به فردتر. گذر زمان مزیت‌های بسیاری برای تمام ابزارهای ساختمانی داشته است و توری پنجره نیز از این قائده مستثنی نیست.

توری پلیسه از جنس پلی استرین ساخته شده است و فریم آن از جنس آلومینیوم است. این نوع از توری‌ها همانند توری‌های قدیمی نیست که تحت تاثیر شرایط آب و هوایی قرار بگیرد و عمر آن کوتاه باشد. توری‌های پلیسه از دوام و کیفیت خوبی برخوردارند و به راحتی می‌توان آن‌ها را تمیز کرد. توری پلیسه با نام‌های دیگری نیز شناخته می‌شود که به آن توری پنجره آکاردئونی و یا توری تاشو نیز گفته می‌شود.

امروزه دکوراتیو در بین طراحان داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. طراحان با کمک این هنر، احساسات خود را مطرح می‌کنند و ویژگی‌های شخصیتی و درونی خود را نشان می‌دهند. در واقع هنر دکوراتیو یا هنر تزیینی، به طراحی و تولید وسایل کاربردی در معماری گفته می‌شود.

این هنر شاخه‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد که شامل نقاشی، عکاسی، مجسمه سازی و خطاطی است. هنر دکوراتیو در بحث دکوراسیون منزل، شامل دو بخش دکوراسیون ثابت و دکوراسیون با قابلیت جابه‌جایی می‌شود. برای دکوراسیون ثابت می‌توان به کاغذ دیواری، سرامیک، سنگ، شیشه و موارد مشابه اشاره کرد. همچنین دکوراسیون با قابلیت جابه‌جایی نیز شامل مبلمان، لوستر، آباژور، ظرف و ظروف و موارد این چنینی می‌شود.

کاربرد توری پلیسه چیست؟
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.